News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Μπεργκ: «Θα με καλύψουν οι συμπαίκτες μου»

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ο Μάρκους Μπεργκ πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και δήλωσε σίγουρος ότι οι συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό θα καλύψουν το κενό του. «Λογικά θα χρειαστώ δύο μήνες», τόνισε.

Το μεσημέρι της Τετάρτης αποχώρησε από το νοσοκομείο ο Μάρκους Μπεργκ μετά την εγχείρηση στην οποία υποβλήθηκε για την αποκατάσταση του κατάγματος στην κλείδα που υπέστη. 


Ο Σουηδός επιθετικός του Παναθηναϊκού από εδώ και πέρα θα συνεχίσει την αποθεραπεία του στο σπίτι του και στο προπονητικό κέντρο των πράσινων υπό την επίβλεψη του ιατρικού επιτελείου της ομάδας.


Υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί και πάλι σε παιχνίδι του Παναθηναϊκού μετά από ένα διάστημα περίπου δύο μηνών. 


Ο Μπεργκ θυμίζουμε τραυματίστηκε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Λεβαδειακό την Κυριακή μετά από άτσαλη πτώση στον αγωνιστικό χώρο. Την Δευτέρα υποβλήθηκε σε εγχείρηση. 


Μιλώντας κατά την έξοδό του από το νοσοκομείο δήλωσε σίγουρος ότι οι συμπαίκτες του θα καλύψουν επάξια το κενό του ενώ ευχήθηκε να αναρρώσει το ταχύτερο δυνατό… 


Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μάρκους Μπεργκ, έξω από το θεραπευτήριο Υγεία: 


Για το πώς αισθάνεται: 
Είναι μέρος της ζωής αυτό, μπορεί να συμβεί. Είμαι ευχαριστημένος που τα πράγματα δεν πήγαν ακόμα χειρότερα. Από την πλευρά μου θα κοιτάξω να παραμείνω αισιόδοξος και να αναρρώσω το ταχύτερο δυνατόν. 


Για την επιστροφή του: 
Ελπίζω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό, θα χρειαστώ λογικά δυο μήνες. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί η αποκατάστασή μου, ελπίζω να γυρίσω νωρίτερα. 


Για τον κόσμο: 
Άγγιξαν την καρδιά μου οι οπαδοί με τη συμπαράστασή τους. Με e-mails, στο instagram, το Facebook ήταν πολύ σημαντικό για εμένα, βρήκαν και τον χρόνο για να έρθουν να με επισκεφθούν και χαίρομαι που έχω την υποστήριξή τους. Με άγγιξε συναισθηματικά όλο αυτό. Ελπίζω να γίνω γρήγορα καλά για να τους ανταποδώσω αυτή τη στήριξη. 


Για το αν είχε ανάλογη εμπειρία: 
Έχω τραυματιστεί στο παρελθόν, γνωρίζω τι θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα. Όπως είπα και πριν, κοιτάζω να είμαι θετικός και να δω πως θα κυλήσει η αποθεραπεία μου. 


Για το πώς θα πάει η ομάδα χωρίς αυτόν: 
Πιστεύω πως 100% οι συμπαίκτες μου θα ανταποκριθούν. Όταν τραυματίζεται κάποιος παίκτης, από μόνο του σαν γεγονός είναι δυσάρεστο. Όπως είπα, όμως, θεωρώ πως οι συμπαίκτες μου θα τα καταφέρουν και χωρίς εμένα. Άλλωστε, ο Παναθηναϊκός έχει αγωνιστεί και χωρίς εμένα στο παρελθόν και τα πήγε καλά. 


Για τη στιγμή του τραυματισμού: 
Ήμουν άτυχος. Δεν μπορώ να καταλάβω. Ξέρω πως έπεσα άτσαλα με τον ώμο μου, κατάλαβα αμέσως πως έχω χτυπήσει σοβαρά, πόνεσα αρκετά. Ήμουν άτυχος, ελπίζω να μην μου ξανασυμβεί.
sport-fm.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.