News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ν` Λουντούλου: «O Φερνάντεζ πλήρωσε το πετρέλαιο... »

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

«Ηθελα να παίξω στον ΑΡΗ, αλλά... »Για τους λόγους που αποχώρησε από τον ΑΡΗ και την παρουσία του στην ομάδα μίλησε ο Γκαέλ Ν` Λουντούλου στον "Libero 107,4" και στην εκπομπή "Στο Πέναλτι".

Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός φάνηκε πικραμένος από την εξέλιξη των πραγμάτων και τη συμπεριφορά της διοίκησης, ξεκαθάρισε πως έχει πάρει 15 χιλιάδες ευρώ μέχρι στιγμής, δηλώνοντας πως στο μέλλον θα επέστρεφε στον ΑΡΗ.

Αναλυτικά: 

Για τον ερχομό του στον ΑΡΗ: «Ο μάνατζερ μου επικοινώνησε με τον Αρη και μου έκανε γνωστό το ενδιαφέρον της ομάδας για μένα. Μιλήσαμε, συμφωνήσαμε και έτσι ήρθα».

Για το πώς πήρε την απόφαση να έρθει στον ΑΡΗ και τη Θεσσαλονίκη:
«Ο λόγος που ήρθα ήταν ο προπονητής. Μου μίλησε και μου εξήγησε τι θέλει από μένα. Ηξερα ότι ο ΑΡΗΣ είναι μεγάλη ομάδα και ήθελα να βοηθήσω στην άνοδο της ομάδας».

Για τον λόγο που επέλεξε τον ΑΡΗ, την ίδια στιγμή που έκανε προπονήσεις με τη δεύτερη ομάδα της Ρεάλ: Δεν ήξερα τότε ότι ο ΑΡΗΣ θα παίξει στη Γ’ εθνική, αλλά στη Β’. Ο μάνατζερ μου ήξερε τον Ζιντάν στη Ρεάλ, θεώρησα όμως ότι θα ήταν καλύτερο για μένα να έρθω στον ΑΡΗ».

Για τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του με τον ΑΡΗ και τι άλλαξε:
«Πολλά άλλαξαν. Όταν ήρθα στην ομάδα ήξερα ότι θα παίξει στη Β’ εθνική και όταν ήμουν έτοιμος να υπογράψω, άλλαξε ο πρόεδρος. Περίμενα έναν μήνα να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Ημουν στο ξενοδοχείο και δεν έκανα τίποτα από τις 31 Αυγούστου. Ο κ. Γαλανός μου είπε ότι επειδή δεν παίζω, θα μου κόψει 70% από τον μισθό μου και ένα ποσοστό από το μπόνους. Εγώ δέχτηκα γιατί ήθελα να παίξω στον ΑΡΗ και έτσι έμεινα. Εκανα πολλές θυσίες για να παραμείνω στη Θεσσαλονίκη και να παίξω στην ομάδα».

Για το αν η διοίκηση ήταν συνεπής στο οικονομικό:
«Στη νέα συμφωνία, τα λεφτά που μου έδιναν δεν ήταν αρκετά για να ζήσω. Δεν μου έδωσαν αυτά που είχαμε συμφωνήσει».

Για το νέο ποσό που συμφώνησε να παίρνει:
«Δεν θέλω να απαντήσω, αλλά για μένα δεν ήταν αρκετά. Επρεπε να νοικιάσω σπίτι, αμάξι. Στο τέλος δεν είχα λεφτά για να φάω».

Για το λόγο που τον ενημέρωσαν ότι αποχωρεί από τον ΑΡΗ:
«Μίλησα με τον νέο προπονητή και μου είπε ότι η διοίκηση θα λύσει το συμβόλαιο μου, γιατί τα χρήματα είναι πολλά και υπάρχουν πολλοί ξένοι στην ομάδα. Μίλησα επίσης με το δεξί χέρι του προέδρου, τον Περικλή Τράιο, ο οποίος μου είπε πως ο προπονητής δεν με θέλει στην ομάδα.

Για τα χρήματα που έπαιρνε:
«Η ομάδα μου έδινε έναν μισθό το μήνα, 1.000 ευρώ Πλήρωνα το νοίκι μου 400 ευρώ, άλλα τόσα το αυτοκίνητο και τους λογαριασμούς. Τι χρήματα μου έμεναν; Όταν ήρθα στο διαμέρισμα μου, έδωσα μπροστά δύο νοίκια. Πολλά λεφτά τα έβαλα από την τσέπη μου».

Για τις σχέσεις του με τους συμπαίκτες του:
«Πολύ καλές, αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβει ο κόσμος, είναι ότι έχω υπογράψει συμβόλαιο. Τα υπόλοιπα παιδιά δεν έχουν. Αν σε μένα συμπεριφέρονται έτσι, τους άλλους τι θα τους κάνουν;

Για την προκαταβολή των 10 χιλιάδων ευρώ που υποστηρίζει ο ΑΡΗΣ ότι του έδωσε:
«Ηταν κομμάτι του μισθού μου. Κανονικά έπρεπε να πάρω 20 χιλιάδες. Από τις 10 χιλιάδες έδωσα τις 5 χιλιάδες στον μανατζερ μου ως ποσοστό. Εγώ πληρώσει πολλά περισσότερα από αυτά που μου έδωσαν. Πήρα περίπου 15. χιλιάδες και έχω δώσει περίπου 20 χιλιάδες ευρώ.

Εγώ θέλω να παίξω, να σκοράρω και να κάνω χαρούμενο τον κόσμο».

Για το επόμενο βήμα του: «Θα πάω πίσω στο Παρίσι. Δεν ξέρω πως. Θέλω να δω την οικογένεια μου και να ξεκουραστώ. Είμαι πολύ απογοητευμένος, όχι από τον ΑΡΗ, αλλά από τους ανθρώπους της ομάδας και τον τρόπο που μου συμπεριφέρθηκαν».

Για τους παίκτες του ΑΡΗ που έχει ξεχωρίσει: «Η ομάδα έχει
καλούς παίκτες τους οποίους μπορεί να αξιοποιήσει στο μέλλον. Κανένας όμως δεν έχει συμβόλαιο και μπορεί να φύγουν».

Ερωτηθείς αν θα επέστρεφε στην Ελλάδα, είπε: «Μου άρεσε η πόλη και η χώρα γενικότερα. Αν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, μπορεί να επιστρέψω, ακόμα και στον ΑΡΗ».

Για τα πράγματα που του άρεσαν στην πόλη:
«Μου άρεσε να τρώω δίπλα στη θάλασσα και να πίνω καφέ».

Και τέλος, ο Ν’ Λουντούλου(χωρίς μάλιστα να ερωτηθει) είπε:
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Βάσκο Φερνάντεζ, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα πλήρωσε το πετρέλαιο στις προπονητικές εγκαταστάσεις της ομάδας για να κάνουμε μπάνιο».

Από την πλευρά τους πάντως οι ιθύνοντες του ΑΡΗ σημειώνουν ότι πέρα από τις 15000 ευρώ ο Γάλλος έμεινε για 1,5 μήνα σε ξενοδοχείο που του το πλήρωνε η ομάδα, ενώ ισχυρίζονται ότι του πλήρωνε και το αυτοκίνητο. Με όλα αυτά πάντως ο καθένας αντιλαμβάνεται γιατί τελικά φεύγει ο παίκτης.


allaboutaris.com
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.