News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Raúl: «Δεν αποκλείω τίποτα στο ποδόσφαιρο, ούτε το να γίνω πρόεδρος»

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Το 7 δεν κλείνει καμία πόρτα

«Δεν είμαι αντι οτιδήποτε, είμαι ένας άνθρωπος του ποδοσφαίρου και madridista»

"Θα υπάρξει χρόνος για να επιστρέψω στην Ρεάλ Μαδρίτης, θα’ναι πάντα η πρώτη μου επιλογή"

"Το ότι δεν ήθελα να’μαι αναπληρωματικός, είναι μια φήμη, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα"

«Οι πρώτοι μήνες που ήμουν έξω απ’την εθνική ήταν δύσκολοι, αισθανόμουν λίγο μόνος»



Ο Ραούλ, συνοδευόμενος απ’τον Jorge Valdano, πρωταγωνίστησε στην «'El Larguero'» του Cadena SER. Το 7 επανέλαβε την άποψή του πως χαίρεται όταν η Barça κατακτά το Champions League, επειδή είναι ισπανική ομάδα και ξεκαθάρισε ότι δεν κλείνει καμία πόρτα στο ποδόσφαιρο, αλλά ότι η Μαδρίτη θα είναι πάντα η πρώτη επιλογή.

Το Champions League της Barca: Αν η Ρεάλ Μαδρίτης έχει αποκλειστεί, ως Ισπανός θα με χαροποιούσε να κερδίσει το Champions League η Μπαρτσελόνα ή η Ατλέτικο. Ποτέ δεν ήμουν αντι οτιδήποτε, ούτε ως παίκτης ούτε και τώρα. Είμαι ένας άνθρωπος του ποδοσφαίρου και madridista».

Προπονητής: "Αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να πάρω το δίπλωμα του προπονητή, θα πάω σιγά σιγά. Τώρα πηγαίνω για κάποια άλλη μορφή εκπαίδευσης. Η La Liga μου δίνει την ευκαιρία να γνωρίσω τον κόσμο του ποδοσφαίρου από μια άλλη σκοπιά, θα εμπλουτίσω τις γνώσεις μου. Είναι μια περίοδος πολύ πιο ήσυχη και οικογενειακή".

Θα προπονήσεις τη Μαδρίτη;: "Αν κάποτε αισθανθώ ότι είμαι έτοιμος δεν θα το σκεφτώ. Έχω πάρει πολλά ρίσκα στη ζωή μου και πάντα θα το κάνω. Ελπίζω κάποια στιγμή να βοηθήσω τη Μαδρίτη, αλλά το ότι είχα μια επιτυχημένη ποδοσφαιρική καριέρα δεν σημαίνει κι ότι θα’μαι καλός προπονητής".

Θα επιστρέψεις στη Μαδρίτη;: «Η Μαδρίτη έχει πάντα τις πόρτες ανοικτές για μένα, έχω καλές σχέσεις με τον πρόεδρο, αλλά θα υπάρξει χρόνος για να επιστρέψω. Εάν εργαστώ σ’ένα κλαμπ η πρώτη μου επιλογή θα είναι πάντα η Ρεάλ Μαδρίτης. Υπάρχει χρόνος για να επιστρέψω. Όλοι μου λένε: προπονητής, αθλητικός διευθυντής, πρόεδρος. Θα δούμε. Δεν αποκλείω τίποτα».

Το ντεμπούτο του στο La Romareda: "Όταν είπα στον πατέρα μου ότι με πήραν στην αποστολή, συγκινήθηκε. Ήμουν πολύ νευρικός, αλλά κι ανυπόμονος να ξεκινήσει το παιχνίδι. Ο Valdano μου είπε να μην με φοβίζει η ανακοίνωση της 11άδας, γιατί θα ήμουν βασικός".

Ραούλ, ο αντικαταστάτης του Butragueño: "Σύντομα με προσκάλεσε σε δείπνο στο σπίτι του, ήμουν ένα παιδί. Και μου είπε ότι είχε αποφασίσει να φύγει απ’τη Μαδρίτη".

Η σημασία της οικογένειας: "Νιώθω πολύ χαρούμενος που έφερα σε μια καλύτερη κατάσταση τους γονείς μου και που έχω κάνει τη δική μου οικογένεια".

Ο Τύπος: "Πριν απ’τη σχέση με τους δημοσιογράφους, ήμουν πολύ πιο κοντά, επειδή δεν υπήρχαν τόσα πολλά, ήμουν πιο άνετος".

Ένας εραστής του ποδοσφαίρου: "Το να’σαι ποδοσφαιριστής είναι το καλύτερο επάγγελμα και θα συνέχιζα να παίζω όλη τη ζωή μου. Οι αξίες των αποδυτηρίων είναι απίστευτες. Στη Μαδρίτη πάντα προσπαθούσα να μεταφέρω στους νέους το τι σήμαινε η Ρεάλ Μαδρίτης".

Ταλαιπωρία στη Μαδρίτη: Είναι μια φθορά. Στο τέλος έφυγα. Υπήρχαν πολλές στιγμές μεγάλης εσωτερικής ταλαιπωρίας. Όταν βγαίνεις να μιλήσεις και δεν λες αυτό που πραγματικά αισθάνεσαι, η σιωπή είναι πολύ καλύτερη.

Η αντικατάσταση: «Το ότι δεν ήθελα να είμαι αναπληρωματικός, είναι μια φήμη, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με αυτό. Σεβόμουν πάντα την απόφαση του προπονητή, αλλά αν ήμουν ο προπονητής θα ήθελα αυτός που δεν παίζει να’ναι πεισμωμένος. Έτσι πρέπει να’ναι. Ένας παίκτης αισθάνεται πάντα ότι αξίζει να παίζει».

Ζιντάν: "Μαζί του η ομάδα θα’χει περισσότερες πιθανότητες να προσβλέπει σε κάτι σημαντικό στο πρωτάθλημα και στο Champions League. Πίστευα ότι ο Μπενίτεθ θα συνέχιζε, αλλά ο Ζιντάν γνώριζε την ομάδα και ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για ν’ανυψώσει το ηθικό".

Η εθνική: "Πέρασα δέκα υπέροχα χρόνια, αλλά δεν μπόρεσα να κατακτήσω έναν τίτλο. Στη συνέχεια, όταν έφυγα, απολαύσαμε επιτυχίες. Σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να’μαι στην εθνική του Luis, αλλά σέβομαι την απόφαση. Τους πρώτους μήνες που ήμουν εκτός, πέρασα δύσκολα, αισθανόμουν λίγο μόνος".


Ο Μουρίνιο ήθελε τον Ραούλ στη Μαδρίτη: "Είχα πολλές συζητήσεις μαζί του και ήταν πολύ θετικές, αλλά είχα ήδη αποφασίσει να πάω στη Σάλκε."
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.