News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Lucas: "Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί είμαι εκεί που ήθελα να’μαι πάντα"

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

«Από τότε που ήρθα το 2007 το όνειρό μου ήταν να φορέσω τη φανέλα τη πρώτης ομάδας».

"Αυτή η ανανέωση δείχνει ότι ο σύλλογος με εμπιστεύεται και θα προσπαθήσω να επιστρέψω αυτήν την αγάπη στο γήπεδο", δήλωσε ο επιθετικός.



Μετά την υπογραφή της επέκτασης του συμβολαίου του με τη Ρεάλ Μαδρίτης μέχρι το 2021, ο Lucas Vázquez μίλησε στα μέσα ενημέρωσης στην αίθουσα τύπου του Σαντιάγκο Μπερναμπέου, όπου προβλήθηκε ένα βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του στον συλλόγου: «Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Απ’τον πρώτο χρόνο που έφτασα, το 2007, το όνειρό μου ήταν να φορέσω τη φανέλα της πρώτης ομάδας. Δεν επρόκειτο να’ταν εύκολο, αλλά όταν κυνηγάς κάτι με φιλοδοξία και δουλειά μπορείς να το πετύχεις. Το πέτυχα και είμαι πολύ ικανοποιημένος που βρίσκομαι εδώ».

"Αυτή η ανανέωση δείχνει ότι ο σύλλογος με εμπιστεύεται και θα προσπαθήσω να επιστρέψω αυτήν την αγάπη και την εμπιστοσύνη στο γήπεδο και σε κάθε προπόνηση. Είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα μου. Είμαι εκεί που ήθελα να’μαι πάντα. Αυτά τα πέντε χρόνια θα τα πάρω όπως μέχρι τώρα, δουλεύοντας καθημερινά για να’μαι έτοιμος να παίξω και να δώσω το μέγιστο. Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ και να μετατραπώ σε καλύτερο παίκτη και καλύτερο άνθρωπο".

Αποδυτήρια

"Έχουμε ένα θεματικό ρόστερ με παίκτες υψηλού επιπέδου και αποδεικνύουμε ότι όποιος και να παίζει τα πάμε καλά. Το σημαντικό είναι να συνεχίσουμε έτσι, πάνω απ’όλα για το καλό της ομάδας".

Το πέναλτι στο Champions League

«Το να πάω να το χτυπήσω παίζοντας στη διαδρομή με τη μπάλα ήταν κάτι έμφυτο κι εκείνη τη στιγμή είχα την αυτοπεποίθηση ότι επρόκειτο να σκοράρω. Είχα την τύχη να το βάλω και να κερδίσω το Champions League. Ζήτησα να χτυπήσω ένα πέναλτι κι επέλεξαν να χτυπήσω το πρώτο».

"Πρέπει να’χεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, στο παιχνίδι σου και στις δυνατότητές σου. Όταν η Ρεάλ Μαδρίτης αποφάσισε να επιστρέψω στην πρώτη ομάδα, ήταν γιατί πίστευαν σε μένα και στο ότι θα μπορούσα να ανταγωνιστώ με τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Είναι τιμή μου να’μαι μαζί μ’αυτούς τους μεγάλους παίκτες και να μαθαίνω απ’αυτούς. Ήταν ένα όνειρο απ’την παιδική ηλικία και είμαι χαρούμενος γι 'αυτό".

Ρόλος στο ρόστερ

"Όπως λέει ο προπονητής, είμαστε όλοι σημαντικοί και θα’χουμε όλοι λεπτά. Μιλά πολύ με τους παίκτες, κι επίσης και με μένα, και μας εξηγεί τι θέλει από εμάς. Δουλεύω καθημερινά για να’μαι πάντα σε θέση να παίζω".

Bernabéu

"Το να παίζω στο Μπερναμπέου είναι ένα δύσκολο συναίσθημα να εξηγήσω. Το να παίζω μπροστά σ’όλους τους madridista οπαδούς είναι ένα προνόμιο και δίνει ενέργεια για να’μαι πάντα στο μέγιστο. Σ’ενθαρρύνει πάντα και σε βοηθά να κερδίζεις, και είναι κάτι απίστευτο".

Καθρέπτης για την cantera

"Είμαι ικανοποιημένος με το πώς ήταν ο δρόμος μου στην cantera μέχρι να φτάσω εδώ. Είναι μια τιμή αν με παρατηρούν οι canteranos κι ελπίζω να συνεχίσουν να’ρχονται πολλοί στην πρώτη ομάδα".


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.