News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Özil: «Να επιστρέψω στην Ρεάλ Μαδρίτης; ποτέ δεν ξέρεις»

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Του Juan Ignacio Garcia-Ochoa

Ο Γερμανός μιλά στη MARCA και δίνει μια αινιγματική απάντηση

"Ο Ζιντάν ήταν πάντα το είδωλό μου, απ’την παιδική ηλικία ήθελα να γίνω σαν κι αυτόν στο γήπεδο". Mesut Özil, παίκτης της Άρσεναλ

"Οι αναμνήσεις μου απ’τη Ρεάλ Μαδρίτης είναι πολύ καλές, είναι ένα τεράστιο club". Mesut Özil, παίκτης της Άρσεναλ

"Οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης με ενθαρρύνουν ακόμα... με υποστήριξαν απ’την πρώτη μέρα" Mesut Özil, παίκτης της Άρσεναλ


Αρκεί μία ώρα στο Λονδίνο με τον Mesut Özil (Gelsenkirchen, 1988) για να συνειδητοποιήσεις ότι δεν έχει ξεχάσει αυτή που θα’ναι πάντα η μεγάλη του αγάπη. Ο καλύτερος ασίστμαν στο ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια κάθεται και πάλι με τη MARCA για μια συνέντευξη στην οποία λέει ότι είναι πολύ χαρούμενος στην Άρσεναλ, στην οποία αναφέρεται με σεβασμό κι ευγνωμοσύνη. Εκπλήσσει, όμως, το πως λάμπει το πρόσωπό του όταν μιλάει για τη Ρεάλ Μαδρίτης και τους οπαδούς της.

Ερώτηση. Η συνέντευξη, στα αγγλικά ή στα ισπανικά;

Δεν μπορεί να γίνει στα γερμανικά; [Γέλια] Καλύτερα στ’αγγλικά ... τα ισπανικά τα’χω ξεχάσει λίγο λόγω έλλειψης πρακτικής.

Και με τον Sergio Ramos πώς μιλάτε;

Στ’αγγλικά, είναι η αλήθεια. Ο Sergio μιλάει πολύ καλά αγγλικά, έχει βελτιωθεί πολύ. Είναι επίσης αλήθεια ότι είναι πιο εύκολα απ’τα ισπανικά, τουλάχιστον για μένα. Έτσι, όταν γράφω με τον Sergio, το κάνουμε συνήθως στα αγγλικά. Όταν μου μιλούν γρήγορα στα ισπανικά ... χάνομαι λίγο.

Μιλάτε τακτικά;

Ναι, είναι ένας μεγάλος υποστηρικτής μου. Κι εγώ τον θαυμάζω επίσης πάρα πολύ. Γράφουμε... έρχεται να με δει στο Λονδίνο μερικές φορές ... Διατηρούμε τη φιλία.

Έχει αλλάξει πολύ ο Μεσούτ, μετά την αποχώρησή απ’την Ρεάλ Μαδρίτης;

Πιστεύω ότι δεν έχω αλλάξει, είναι η αλήθεια. Προσπαθώ να’μαι ο ίδιος τύπος όπως πάντα. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ στην Άρσεναλ και προσπαθώ να’μαι το ίδιο πρόσωπο όπως όταν άρχισα να παίζω. Όλα είναι στάδια. Φυσικά, δεν ξεχνώ το πέρασμά μου απ’τη Μαδρίτη. Έχουν περάσει πλέον τρία χρόνια κι έχω υπέροχες αναμνήσεις από εκεί.

Κοιτάζοντας πίσω, τι εκτίμησή κάνετε για το πέρασμά σας απ’την Ρεάλ Μαδρίτης; κερδίζουν οι καλές στιγμές;

Φυσικά ναι. Όπως γνωρίζεις, η Μαδρίτη είναι ένα μεγάλο κλαμπ, έπαιξα με κάποιους φανταστικούς παίκτες, έχω φίλους ακόμα εκεί ... Και οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης είναι πολύ πιστοί και στοργικοί μαζί μου, με ενθαρρύνουν ακόμα. Πολλοί μου στέλνουν μηνύματα και μου ζητούν να επιστρέψω, έτσι έχω μόνο καλές αναμνήσεις από εκεί.

Κι όταν οι οπαδοί σας, σας ζητούν να επιστρέψετε ... Τι τους λέτε;

Χαμογελώ και τους ευχαριστώ. Χαμογελώ γιατί είναι πολύ ωραίο. Οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης είναι πολύ στοργικοί μαζί μου, με ενθάρρυναν απ’την πρώτη μέρα που έφτασα μέχρι σήμερα. Τώρα παίζω σε άλλη ομάδα και συνεχίζουν να με υποστηρίζουν και να μου εύχονται τύχη, τους ευχαριστώ γι 'αυτό.


Η επιστροφή του Özil στην Ρεάλ Μαδρίτης είναι εφικτή;

Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο όπως η Άρσεναλ, η οποία έχει καταπληκτικούς οπαδούς και που επίσης με ενθαρρύνουν πολύ. Είμαι πολύ καλά παίζοντας στο Λονδίνο, αλλά στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις ... Θα δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον.

Δηλώνατε πάντα θαυμαστής του Ζιντάν. Τι μάθατε από αυτόν;

Ναι, ο Ζιντάν ήταν πάντα το είδωλό μου. Από μικρός έβλεπα πάντα τους αγώνες του και ήθελα να γίνω σαν κι αυτόν. Παίζω στην ίδια θέση κι αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για μένα. Όταν τον γνώρισα για πρώτη φορά στη Μαδρίτη ήμουν πολύ νευρικός. Στη συνέχεια καθώς με καθησύχασε, μου έδωσε αυτοπεποίθηση και είχαμε μια μεγάλη σχέση.

Τώρα το είδωλό σας είναι ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης. Πώς τον βλέπετε ως προπονητή;

Πιστεύω ότι είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Έχει κερδίσει το Champions League στην πρώτη του σεζόν, δεν υπάρχει τίποτα μεγαλύτερο απ’αυτό. Είμαι χαρούμενος γι 'αυτόν, επειδή είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος και πίστευα πάντα στις δυνατότητές του ως προπονητής. Του εύχομαι ό, τι καλύτερο.

Πώς βλέπετε το Clásico;

Ο καθένας θέλει να δει αυτόν τον αγώνα, διότι είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο του ποδοσφαίρου. Εύχομαι το καλύτερο και για τις δύο ομάδες, αλλά λογικά πάω με τους πρώην συμπαίκτες μου κι ελπίζω να κερδίσει η Μαδρίτη.

Αισθάνεστε madridista;

Όταν βλέπω τους αγώνες της Μαδρίτης θέλω να κερδίζει, ειδικά στο Champions League. Χαίρομαι πολύ γι’αυτήν. Κι όταν χάνει, είμαι λίγο λυπημένος.

Κάθε φορά που σας ρωτάνε για τη Μαδρίτη χαμογελάτε.

Χαμογελώ πάντα! Είμαι χαρούμενος τύπος. Αλλά φυσικά, όπως σου είπα και πριν, πέρασα μεγάλες στιγμές εκεί.

Πείτε μου την αλήθεια. Σας λείπει η Μαδρίτη;

Μου λείπει ο καιρός [γέλια]. Εκείνος ο ήλιος είναι ... υπάρχει πάντα ήλιος. Στο λέω, έχω υπέροχες αναμνήσεις από εκεί, με τον σύλλογο, την πόλη, τους ανθρώπους ... Φυσικά, μερικές φορές σταματάς να σκεφτείς και εντάξει, μπορεί να σου λείπει.... Τώρα είμαι χαρούμενος στην Άρσεναλ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον. Θα δούμε...

Μετανιώνετε που φύγατε απ’τη Μαδρίτη; Ήταν ένα λάθος;

Δεν κάνω λάθη. Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω πάρει αυτή την περιπέτεια στην Αγγλία, να’χω εξελιχθεί ως παίκτης κι ως άτομο. Είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που παίζω σ’ένα τόσο μεγάλο σύλλογο όπως η Άρσεναλ.

Είστε καλύτερος παίκτης τώρα;

Τώρα έχω περισσότερη εμπειρία, είναι η αλήθεια. Αλλά νομίζω ότι έχω διατηρήσει ένα αρκετά υψηλό επίπεδο όλον τον καιρό. Το πιο σημαντικό είναι ότι εξακολουθώ να’μαι ευτυχισμένος παίζοντας ποδόσφαιρο και προσπαθώ να μαθαίνω κάθε μέρα. Έχω να δώσω  πολλά ακόμα.

Πριν από τέσσερα χρόνια, σε μια άλλη συνέντευξη με τη Marca, μας είπατε ότι στ’αποδυτήρια σας θύμωσαν γιατί δεν σουτάρατε περισσότερο για γκολ. Έχετε μάθει πλέον, να’στε πιο εγωιστής;

Δεν ξέρω...


Δεν πιστεύετε ότι αυτό σας βλάπτει σε ατομικό επίπεδο;

Τα βραβεία είναι για τους ανθρώπους που σκοράρουν, αλλά εγώ παίζω για την ομάδα, ποτέ για μένα. Έτσι είμαι εγώ και πιστεύω ότι η δύναμή μου είναι οι ασίστ. Έτσι παίζω! Θα υπάρξουν άνθρωποι που τους αρέσει κι άνθρωποι που δεν τους αρέσει, αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω. Φυσικά και μου αρέσει να σκοράρω, αλλά η καλύτερη ποιότητά μου είναι άλλη. Παίζω σε μια περίπλοκη ζώνη του γηπέδου, μεταξύ των γραμμών, κι εκεί είμαι ελεύθερος κι ευτυχισμένος. Και δεν σκοράρω πολλά γκολ, είναι η αλήθεια, αλλά δίνω πολλά. Αυτό, επίσης, θα πρέπει να εκτιμηθεί.

Ενάντια στην Ludogorets βάλατε ένα ωραίο γκολ.

Ναι. Καθ 'όλη την καριέρα μου, έχω σκοράρει πολύ ωραία γκολ, αλλά αυτό είναι ιδιαίτερο. Είναι ένα γκολ του PlayStation που χρησίμευσε για την ανατροπή του αγώνα. Μπορεί να’ναι το καλύτερο που έχω βάλει, ναι.

Όταν ένας παίκτης σκοράρει ένα γκολ έτσι... τι σκέφτεται με το που βλέπει τη μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα;

Εγώ ήμουν χαρούμενος για τη νίκη, γιατί ήταν ένα σημαντικό γκολ για μας. Χάναμε 2-0 και καταλήξαμε να κερδίσουμε με 2-3. Εκείνη τη στιγμή, η χαρά είναι για τη νίκη. Στη συνέχεια, στ’αποδυτήρια όλοι μου έλεγαν "τι γκολάρα Μεσούτ!, τι γκολάρα!". Εκεί άρχισα να συνειδητοποιώ ότι ίσως είχα βάλει ένα καλό [γέλια].

Γίνεται πάντα κουβέντα για το ποια είναι η ιδανική θέση σας. Με τη διαμόρφωση των ομάδων, παίκτες όπως εσείς, μερικές φορές, είναι δύσκολο να βρουν μια θέση.

Ξεκίνησα να παίζω στ’αριστερά, στη συνέχεια καθώς ήμουν καλός, μ’έβαλαν φορ, αλλά μιας και δεν σκόραρα πολλά γκολ, ήρθε ένας προπονητής και με τράβηξε πίσω. Έτσι, παίζω 10άρι με ελευθερία, που είναι όπου μου αρέσει να παίζω περισσότερο. Στη συνέχεια θα προσαρμοστώ σ’ό,τι μου ζητά το ματς ή χρειάζεται η ομάδα.

Είστε στην καλύτερη στιγμή της καριέρας σας;

Πιστεύω ότι έχω πάντα επιτυχία, με καλές στιγμές και κάποιες όχι και τόσο καλές. Τώρα είμαι σε μια μεγάλη στιγμή, αισθάνομαι καλά κι ελπίζω να κρατήσω αυτή τη γραμμή για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους.

Τι λείπει απ’την Άρσεναλ για να κερδίσει τίτλους; Είναι πάντα εκεί, αλλά στο τέλος της λείπει πάντα ένα βήμα και μένει στις πύλες ...

Νομίζω ότι χρειαζόμαστε λίγη περισσότερη τύχη με κάθε τρόπο. Πρώτον, μιλώντας για το Τσάμπιονς Λιγκ, στις κληρώσεις. Τα τελευταία χρόνια μας έπεσε η Barça και η Μπάγερν πολύ νωρίς. Κι ακόμα κι έτσι είχαμε πιθανότητες, αλλά νομίζω ότι μας έλειψε λίγη αυτοπεποίθηση για να ανταγωνιστούμε με τους μεγάλους, ειδικά σ’αυτούς τους γύρους. Υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε το άλμα.

Πραγματικά, βλέπετε εφικτό το να κερδίσετε το Champions League με την Άρσεναλ;

Μακάρι, πιστεύω ότι έχουμε μια ομάδα για να αγωνιστούμε για αυτό. Όπως σου είπα, χρειαζόμαστε λίγη περισσότερη τύχη, αλλά γιατί όχι. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες.

Τουλάχιστον, ο πρώτος στόχος έχει εκπληρωθεί και πάλι. Είστε ήδη στους 16.

Ναι, αυτό δείχνει ότι κάνουμε τα πράγματα σωστά και είμαστε στο σωστό δρόμο. Η Άρσεναλ περνά πάντα τον πρώτο γύρο και τώρα είναι η ώρα να προσπαθήσουμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα. Ήρθαμε ισόπαλοι με την PSG, θα δούμε πως θα’μαστε στο τέλος του ομίλου, πρώτοι ή δεύτεροι...


Ο χρόνος της συνέντευξης τελειώνει κι ο Μεσούτ χωρίς να εγκαταλείψει το χαμόγελό του, θα μας σφίξει το χέρι και θα πει αντίο μ’ένα "θα σε δω σύντομα"...

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.