News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Llorente: "Είμαι πολύ χαρούμενος, η Μαδρίτη είναι η ομάδα της ζωής μου"

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Της Patricia Terroba

Ο canterano ανανεώνει με την λευκή ομάδα μέχρι το 2021


Η Ρεάλ Μαδρίτης παρουσίασε την ανανέωση του Marcos Llorente μέχρι το 2021 σε μια εκδήλωση στο Santiago Bernabéu. Ο canterano έδειξε χαρούμενος που συνεχίζει στη λευκή ομάδα. "Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να επεκτείνω τη σύμβασή μου. Είναι το club της ζωής μου και είναι ένα όνειρο από τότε που ήμουν παιδί".

Ο Butragueño ανέλαβε να τον παρουσιάσει. «Όλος στον madridismo είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίζεις μαζί μας, τουλάχιστον μέχρι το 2021, αντιπροσωπεύεις τις αξίες της cantera μας κι έχεις εκπαιδευτεί σ’αυτό το σπίτι, γνωρίζεις τις απαιτήσεις, αντιπροσωπεύεις μια οικογένεια μεγάλων madridistas που ξεκίνησε με τον Paco Gento, τους θείους σου που μας συνοδεύουν... Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα’χεις μια πολύ επιτυχημένη θητεία».

Ξεχωριστή μέρα: «Σας ευχαριστώ που με συνοδεύετε σ’αυτή την τόσο ξεχωριστή μέρα, είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχής να μπορώ να επεκτείνω τη σύμβαση, είναι ένα όνειρο που είχα από μικρός, είναι ο σύλλογος της ζωής μου, όλης της η οικογένειάς μου, είμαι πρόθυμος να εξελιχθώ σ’αυτό το club».

Madridista οικογένεια: «Στο σπίτι γίνονταν πάντα λόγος για την ταπεινότητα και την δουλειά, χωρίς θυσία είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρεις, είναι το καλύτερο club στον κόσμο και πρέπει να δώσεις τα πάντα για να φτάσεις. Η αναφορά μου είναι ο Xabi Alonso».

Η παρούσα στιγμή: «Δεν μπορώ να’μαι πιο ευτυχισμένος, χθες το χειροκρότημα ήταν απίστευτο, ήταν μια απίστευτη χρονιά αυτή που έζησα, επιπλέον είμαι στην ευχάριστη θέση να υπογράφω αυτή την ανανέωση».

Σας λείπει η Αλαβές;: «Αυτό είναι περίοδοι, έζησα αυτήν την περίοδο του να πάω δανεικός και να παίξω πολύ, αυτό το στάδιο τέλειωσε. Τώρα είναι σειρά να ζήσω ένα άλλο πολύ ωραίο στάδιο, ο ανταγωνισμός είναι πολύ υψηλός, αλλά έχω επίγνωση του πόσο νέος είμαι και του τι μου απομένει να μάθω ακόμα».

Συμπαίκτες: "Είναι σπουδαίοι παίκτες, μου προσφέρουν εμπειρία και είναι όπου μπορώ να βελτιωθώ καλύτερα, είναι όπου θα εξελιχθώ περισσότερο ως ποδοσφαιριστής".

Υπομονή: «Είμαι γεμάτος υπομονή, ξέρω πόσο νέος είμαι και το πόσο υψηλό επίπεδο υπάρχει σ’αυτό το κλαμπ, έχω πολλή υπομονή και όρεξη να μάθω και να εξελιχθώ. Γι’αυτό που ακούστηκε χθες απ’τα μεγάφωνα δεν γνώριζα τίποτα».

Ζιντάν: «Μου ζητάει να κάνω ό, τι έκανα στην Αλαβές, να μην κρατιέμαι, να αμύνομαι, να επιτίθεμαι... Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, πρέπει να δουλεύω σ’όλες τις προπονήσεις και να εκμεταλλεύομαι τις ευκαιρίες που έχω».

Το να φύγετε απ’τη Μαδρίτη για να εξελιχθείτε: «Μια συμβουλή, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πρέπει να δουλεύεις, είναι πολύ δύσκολο να φτάσεις εδώ, να μην μετανιώνεις που δεν δουλεύεις αρκετά. Κάθε παίκτης είναι διαφορετικός, στην περίπτωσή μου έπρεπε να φύγω δανεικός και ήταν ένα μεγάλο βήμα που έκανα στην καριέρα μου και μου ήρθε πολύ καλά».

Παίζετε αυτό που περιμένατε;: "Ήξερα ότι τα λεπτά είναι πολύ δύσκολα εδώ, και δεν είχα υπολογισμένο ένα μέσο όρο των λεπτών που επρόκειτο να παίξω. Ήρθα μόνο με όρεξη να εξελιχθώ και να προπονηθώ με αυτό των είδος των παικτών".

Το όνειρο αυτού του έτους: "Να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσοτέρους τίτλους".

Τι σημαίνει η Ρεάλ Μαδρίτης για τον Llorente: «Είναι η ομάδα της ζωής μου, αυτή που με έχει δει να μεγαλώνω από παιδί, πήγα αναρριχόμενος. Είναι η ζωή μου, όπου έχει παίξει όλη η οικογένειά μου και είμαι στην ευχάριστη θέση να μπορώ να’χω επεκτείνει το συμβόλαιο».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.