News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Cristiano: "Θέλω να αποσυρθώ στη Μαδρίτη, αλλά δεν είμαι αυτός που κάνει κουμάντο στο club"

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Του José Félix Díaz, αρχισυντάκτη της Marca

Ο Πορτογάλος μίλησε αφού σκόραρε στον τελικό κι ανακηρύχθηκε πρωταθλητής


Ένα απίστευτο έτος: «Είναι εκπληκτικό, θέλαμε να το κερδίσουμε, ξέραμε ότι ήταν καλοί, αλλά η Μαδρίτη δεν είχε κερδίσει ποτέ πέντε τρόπαια μέσα σε ένα χρόνο κι ο Ζιντάν μας το είπε, βάλαμε τις μπαταρίες και είμαστε δίκαιοι νικητές».

Έλλειψη γκολ: "Τι να σου πω, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, απαντώ πάντα μέσα στο γήπεδο και είμαι πολύ ικανοποιημένος".

Σκληρός αντίπαλος: "Στο δεύτερο άρχισα να αισθάνομαι λίγο δύσκολα, τώρα αισθάνομαι ενοχλήσεις, αλλά το Σάββατο θα’μαι καλά".

Το μυστικό για να ακολουθήσει: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που κέρδισα το τρόπαιο. Δεν κερδίσαμε ποτέ πέντε σε ένα χρόνο και είμαστε ευτυχισμένοι. Είμαι ικανοποιημένος που έσπασα ένα ακόμα ρεκόρ ως πρώτος σκόρερ, αλλά έχω πει ήδη ότι είναι η δουλειά μου και προσπαθώ πάντα να κάνω το καλύτερό μου. Το να το απολαμβάνω είναι το σημαντικό κι έχω κίνητρο».

Καλύτερος απ’τον Di Stefano. «Δεν χρειάζεται να μιλάω για τον εαυτό μου όλη την ώρα, αυτό που είχα να πω το είπα κι εξακολουθώ να πιστεύω αυτό που είπα όταν έλαβα τη Χρυσή Μπάλα. Οι αριθμοί δεν ψεύδονται, συνεχίζω να’χω κίνητρο και είναι αυτό που θέλω για να συνεχίζω να κερδίζω τρόπαια, είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο».

Απόσυρση στη Μαδρίτη: «Αν είναι δυνατόν θα μου άρεσε πολύ, αλλά δεν εξαρτάται από μένα. Αυτό που εξαρτάται από μένα είναι αυτό που κάνω στο γήπεδο. Δεν είμαι αυτός που κάνει κουμάντο στο σύλλογο, κάνω τη δουλειά μου και πιστεύω ότι την κάνω καλά».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.