News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Cristiano: "Πάντα λέω ότι είμαι ο καλύτερος γιατί το πιστεύω και το αποδεικνύω στο γήπεδο, ό, τι κι αν λένε"

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Υποστηρίζει τον εαυτό του στο γκαλά που δίνει το βραβείο στον καλύτερο Πορτογάλο του έτους



Ο Cristiano έλαβε αυτή τη Δευτέρα στη Λισαβόνα το Βραβείο του Καλύτερου Παίκτη του 2017, το οποίο του απένειμε η Πορτογαλική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Ο madridista μίλησε κατά την παραλαβή του βραβείου: «Είμαι ευγνώμων γι’αυτό το βραβείο σε όλους όσους είναι εδώ. Είναι ένα βραβείο επίσης και για όλους τους συμπαίκτες μου. Το 2017 ήταν μια εξαιρετική χρονιά, αξέχαστη τόσο συλλογικά όσο κι ατομικά. Είναι ένα απίστευτο έτος και ιστορικό επίσης για τη Ρεάλ Μαδρίτης με πέντε τίτλους σε ένα χρόνο. Επιπλέον κέρδισα την πέμπτη Χρυσή Μπάλα μου και το δεύτερο βραβείο μου The Best. Το αφιερώνω επίσης στα τέσσερα παιδιά μου. Αυτό είναι ένα ακόμα ρεκόρ, τρία παιδιά σε τρεις μήνες. Πρέπει να υπερασπιζόμαστε αυτό που είναι δικό μας γιατί υπάρχει πάντα ένας Πορτογάλος στον αγώνα. Εγώ πιστεύω πάντα ότι είμαι ο καλύτερος, ό, τι κι αν λένε, και στη συνέχεια το αποδεικνύω στο γήπεδο. Αγωνιζόμαστε χρόνο με το χρόνο».


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.