News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Lucas: "Είμαι στην πιο γλυκιά στιγμή και με περισσότερη αυτοπεποίθηση απ’τη στιγμή που ήρθα"

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Ο λευκός παίκτης πέρασε απ’τα μικρόφωνα του «El Transistor» του Onda Cero και του RadioMARCA



Ο Lucas Vázquez πέρασε από τα μικρόφωνα του «El Transistor» του Onda Cero και RadioMARCA για να αναλύσει την καλή στιγμή του στην Ρεάλ Μαδρίτης και την κλήση του στην εθνική Ισπανίας.

Τι σκέφτηκε όταν Μαδρίτη ήθελε τον Mbappé: «Είμαστε στη Μαδρίτη, γνωρίζουμε ότι η Μαδρίτη θα υπογράφει πάντα τους καλύτερους και κανείς δεν πρόκειται να μας κάνει τα πράγματα εύκολα. Ήταν ένας παίκτης στη θέση μου και θα μπορούσε να μπλοκάρει τα λεπτά μου».

Η στιγμή του στη Μαδρίτη: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος στην Ρεάλ Μαδρίτης, είναι η ομάδα που με εκπαίδευσε ως παίκτη και μακάρι να μπορώ να’μαι πολλά χρόνια. Πιστεύω ότι είμαι στην πιο γλυκιά στιγμή, με περισσότερη αυτοπεποίθηση από τότε που ήρθα στη Μαδρίτη, συμβάλλοντας στην ομάδα και παίρνοντας καλά αποτελέσματα».

Στάδιο στη θυγατρική: «Τα χρόνια στη θυγατρική ήταν πολύ περίπλοκα, δύο δύσκολα χρόνια στα οποία δεν είχα τα λεπτά που ήθελα, αλλά συνέχισα να δουλεύω και να αγωνίζομαι».

Canteranos στη Μαδρίτη: "Οι παίκτες της Μαδρίτης δεν το έχουν εύκολο, και λιγότερο αυτοί του σπιτιού, όλοι πρέπει να αποδεικνύουμε την αξία μας. Το να παίζεις στη Μαδρίτη δεν είναι εύκολο".

Ο Μοράτα έφυγε κι αυτός έχει μείνει: «Ο καθένας είναι ένας κόσμος, αυτός ήθελε να φύγει, ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του στη ζωή. Πρέπει να σεβόμαστε την απόφαση του καθενός».

Όταν του είπαν ότι είχε θέση στην πρώτη ομάδα: «Το όνειρό μου ήταν πάντοτε να παίξω για την Ρεάλ Μαδρίτης, όταν μου το πρότειναν ήταν σα να έβλεπα όλο το έργο μιας ζωής ν’ανταμείβεται».

Ο αντίπαλος του Champions League: "Η Γιουβέντους; Οι ιταλικές ομάδες έχουν πολύ εμπειρία, είναι πάντα πολύπλοκες".

Η εθνική: «Στην εθνική υπάρχει μια μεγάλη ομάδα και τα πάμε όλοι πολύ καλά. Ο  Lopetegui είναι ένας μεγάλος προπονητής και το δείχνει, στην εθνική και στην προηγούμενη περίοδο. Ξέρει πολύ καλά τι θέλει απ’τον κάθε παίκτη».



Η σελίδα της στήλης στο facebook:


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.