News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Asensio: «Η περίπτωση του Morata είναι διαφορετική απ’τη δική μου, εγώ ξεκινάω σ’αυτό»

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Του David G. Medina

"Είμαι 21 ετών, είμαι νέος", λέει για την έλλειψη λεπτών

«Ο Cristiano θα επιστρέψει στους αριθμούς που μας έχει συνηθίσει» Marco Asensio

«Μου αρέσει να’χω ευθύνες κι αυτή την πίεση για ν’αποδείξω όλα όσα έχω στο γήπεδο» Marco Asensio


Ο Marco Asensio έδειξε υπομονετικός παρά την έλλειψη λεπτών στα τελευταία παιχνίδια. Ο balear ποντάρει στο να συνεχίσει να δουλεύει.

Αυτό που χρειάζονται για να’ναι στους 16: «Έχουμε έρθει για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Ξέρουμε ότι τα παιχνίδια του Champions League είναι μέγιστης απαίτησης και γνωρίζουμε ότι με μια νίκη θα προκριθούμε στους 16».

Υπομονή: «Πάντα έλεγα ότι αυτό που προσπαθώ είναι να εργάζομαι και να’χω τον ενθουσιασμό του να’μαι όλο και πιο σημαντικός. Και να εκμεταλλευτώ τα λεπτά που μου δίνουν, ένα, πέντε ή απ’την αρχή».

Ο Morata έφυγε επειδή δεν έπαιζε στα σημαντικά παιχνίδια. Φοβάστε ότι συμβαίνει το ίδιο σε σας;: "Η περίπτωση του Morata είναι διαφορετική, είμαι 21 ετών, είμαι νέος. Ξεκινάω σ’αυτό. Θα προσπαθήσω να συνεχίσω να δουλεύω για να’χω αυτά τα λεπτά στους σημαντικούς αγώνες".

Βάρος απ’την ευθύνη: "Αυτό που λένε δεν είναι δικό μου πράγμα. Μου αρέσει να’χω ευθύνες. Αισθάνομαι πολύ άνετα να συνεισφέρω πράγματα στην ομάδα. Μου αρέσει να’χω αυτή την πίεση για να αποδείξω όλα όσα έχω στο γήπεδο".

ΑΠΟΕΛ: "Γνωρίζουμε ότι είναι ένας πολύπλοκος αντίπαλος, περισσότερο στην έδρα του. Χρειάζονται να κερδίσουν για να συνεχίσουν στην διοργάνωση. Συνεχίζουμε με την πρόθεση να κερδίσουμε και να προκριθούμε στους 16".

Έπαινοι: "Πρέπει να μου τους πεις, δεν διαβάζω πολύ τον Τύπο".

Cristiano: «Τον βλέπω πολύ καλά, όπως πάντα. Με πολλή όρεξη. Στο πρωτάθλημα δεν έχει τύχη στο γκολ, αλλά ο Cristiano επιστρέφει πάντα και θα επιστρέψει στους αριθμούς που μας έχει συνηθίσει».

Πως αναλύετε τον ξεκίνημά σας στη σεζόν;: "Είμαι καλά, εξακολουθώ να έχω την ίδια επιθυμία όπως πάντα. Ελπίζω να συνεχίσω να συνεισφέρω γκολ και καλό παιχνίδι".

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.